niedziela, 3 sierpnia 2014

Serce Boga i modlitwa

Wizja - 2014.08.04

Serce Boga i modlitwa


Dziś przed snem jak zwykle modliłem się o pomyślność swoich uczniów. Zawsze to czynię, to moja miłość i odpowiedzialność. Dziś jednak poczułem by zapytać gdzie te modlitwy szybują... ot boskie misterium Siakti by zagrać kolejną słodką melodię na strunach mej duszy:

Rozmowa:
SaiSiwa: Ukochana moja, dokąd trafia moja modlitwa?
(miałem na myśli tę sprzed chwili)
Siakti: Do Mojego Serca.

I tu Siakti pokazała jak przed chwilą wypowiedziana modlitwa wnika w Jej serce i z jak wielką miłością jest witana. Byłem pod wielkim wrażeniem, jak Bóg czule odbiera modlitwy swego wielbiciela. „Szybowałem” teraz sam śladem modlitwy mocą łaski Siakti. Wnikałem w boską krainę a zarazem czułem jak boskość otwiera me serce i wnika w nie. Czułem wyraźnie, jak przestrzeń Nieskończonego Serca Boskiej Matki zawiera wszystkie moje modlitwy. Aż zmalałem, gdyż pomyślałem, czy aby wszystkie modlitwy były czyste, dobre dla wszystkich? Nie wiem, jednak całą duszą śpiewałem Bogu: „Tylko dobra dla wszystkich pragnę, tylko dobra...” Jakbym chciał unieważnić modlitwy dyktowane przez ego z jakichkolwiek czasów przeszłych. To była spontaniczna reakcja na odczucie świętości Serca Boga.

Czyż jest coś piękniejszego niż kochać Boga?
Lub wspanialszego jak być przez Boga kochanym?
Któż może opisać nieskończone Serce Boga?
I któż może zbadać Jego świętość?

Chciałem się tym doświadczeniem podzielić od razu, ale nie byłem w stanie się ruszyć zatopiony i „rozpuszczony” w Sercu Boga. Musiało upłynąć trochę czasu aż bycie w TYM pozwoliło mi działać. Tu nie ma wątpliwości Kto inspiruje „moje” pytania, które zadam. Kto się z wielką miłością mną bawi i boskie melodie gra a ja dzięki temu wzrastam.
Swami P. SaiSiwa